Regulamin sklepu

Informacje o Sprzedawcy i charakter działalności

  1. Sklep internetowy DereDere, dostępny pod adresem www.deredere.pl, jest prowadzony przez: Marcin Wilczyński (działający pod marką DereDere), prowadzący sprzedaż w ramach działalności nierejestrowanej w rozumieniu art. 5 ustawy – Prawo przedsiębiorców.
    Adres do korespondencji: ul. Dobrzecka 50/6, 62-800 Kalisz, Polska.
    Kontakt: e-mail info@deredere.pl, tel. 535 535 888.
  2. Sprzedaż towarów/usług za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest przez Sprzedawcę wskazanego powyżej, w ramach działalności nierejestrowanej.

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Sprzedawca – Marcin Wilczyński, działający pod marką DereDere, prowadzący sprzedaż w ramach działalności nierejestrowanej (art. 5 ustawy – Prawo przedsiębiorców), z adresem do korespondencji: ul. Dobrzecka 50/6, 62-800 Kalisz, e-mail: info@deredere.pl, tel. 535 535 888.
  • Sklep / Sklep internetowy DereDere – serwis internetowy dostępny pod adresem www.deredere.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu.
  • Towar – produkty prezentowane w Sklepie.
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu.
  • Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.deredere.pl.
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

Postanowienia ogólne.

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.deredere.pl.
  2. Sklep internetowy, działający pod www.deredere.pl, prowadzony jest przez DereDere ul. Dobrzecka 50/6, Kalisz 62-800
  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
    c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

Zasady z korzystania ze sklepu internetowego.

  1. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.
  2. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu.
  4. Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży.

  1. Celem przeprowadzenia jakiejkolwiek aktywności Klienta w Sklepie wymagane jest  poprawne działanie sieci Internet, używanie  przeglądarki internetowej, w tym w ramach urządzeń mobilnych oraz posiadanie aktywnego konta na wybranym adresie poczty e-mail.
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.deredere.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  3. Sklep umożliwia nabywanie produktów i usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  6. Aby sfinalizować zamówienie Klient jest proszony o podanie wszystkich niezbędnych danych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia tj.
    a) imię i nazwisko / nazwa firmy
    b) adres dostawy
    c) e-mail
    d) telefon kontaktowy
    e) NIP – w przypadku prośby o fakturę VAT.
  7. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    a) przedmiotu zamówienia,
    b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
    c) wybranej metody płatności,
    d) wybranego sposobu dostawy.
  8. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
  9. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z DereDere Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  10. Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną “Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  11. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
  12. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

Dostawy.

  1. Ceny produktów w Sklepie podawane są w polskich złotych, zawierają podatek bez kosztów przesyłki. Koszty przesyłki, doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient, chyba że spełnia warunki uprawniające do bezpłatnej dostawy, tj. wartość zamówienia musi być wyższa niż 259 zł brutto. Ceną ostateczną, wiążącą Właściciela i Klienta jest cena produktu podana w ofercie w chwili składania zamówienia przez Klienta.
    Rodzaje i ceny dostaw:
    a) InPost Paczkomaty: 16,99 złotych / czas dostawy 1-3 dni robocze
    b) Kurier InPost:: 25 złotych / czas dostawy 1-3 dni robocze
  2. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, które szczegółowo wyszczególnione są w zakładce Dostawa i zwroty) udostępniana jest w Podsumowaniu Zamówienia na stronie sprzedażowej produktu oraz w potwierdzeniu zamówienia.
  3. Dostawa Towarów odbywa się na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  4. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską.
  5. Termin realizacji dostawy dla zamówień z dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mogą wynosić pięć dni robocze liczone od dnia opłacenia przez Klienta Zamówienia.
  6. Klientowi wraz z przesyłką zostanie przekazany wydruku potwierdzenia Zamówienia. Na wyraźne życzenie Klienta może być wystawiona faktura VAT.

Ceny i metody płatności.

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    a) płatnością w systemie Tpay;
    b) zapłata kartą płatniczą: VISA, MasterCard.
    Operatorem kart płatniczych jest Tpay.

Odstąpienie od umowy.

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub mailem na adres info@deredere.pl, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres DereDere ul. Dobrzecka 50/6, Kalisz 62-800 podany w niniejszym Regulaminie.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: DereDere ul. Dobrzecka 50/6, Kalisz 62-800.
  3. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  4. Koszty odesłania Towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument, chyba że Sprzedawca wyraźnie zgodzi się je pokryć.
  5. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został zwrócony towar. Zwrotu płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inaczej.

Polityka zwrotów i reklamacji.

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
    a) ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 z późn. zm.),
    b) przepisy Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 556 i następne).
  2. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania sklepu mailem na adres info@deredere.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi informacjami.
  3. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust a)  Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  4. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust b)  Klient ma prawo od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sklep niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sklep lub naprawiana, chyba, że wady są nieistotne.
  5. Sklep odpowiada za niezgodność produktu konsumpcyjnego z umową (art 1 ust a), jedynie w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  6. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi (art 1 ust b), w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  7. Sklep odpowiada za wady fizyczne Towaru, jeżeli zostaną one stwierdzone przed upływem 2 lat od dnia jego wydania Klientowi (zgodnie z art. 568 Kodeksu cywilnego).
  8. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez  Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
  10. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
  11. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.
  12. W przypadku uznania reklamacji, koszty dostarczenia wadliwego Towaru ponosi Sprzedawca.
    W przypadku nieuwzględnienia reklamacji – koszty zwrotu obciążają Kupującego.

Regulamin reklamacji towarów

Niniejszy regulamin określa zasady i tryb składania oraz rozpatrywania reklamacji towarów sprzedanych przez Sprzedawcę konsumentom oraz przedsiębiorcom.

I. Postanowienia ogólne

1. Reklamacje mogą być składane w ciągu okresu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556-576¹ Kodeksu cywilnego. Wobec przedsiębiorcy odpowiedzialność opiera się na indywidualnych ustaleniach umownych i przepisach kodeksu.

3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Sprzedawcy lub przekazania wraz z dokumentami sprzedaży.

II. Definicje

1. Towar – produkt będący przedmiotem umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.

2. Kupujący – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która nabywa Towar od Sprzedawcy.

3. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, nabywającą Towar w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Reklamacja – zgłoszenie przez Kupującego wady fizycznej lub prawnej Towaru oraz żądanie stosownego działania (naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy).

III. Zgłaszanie reklamacji

1. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady, najpóźniej w okresie odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

2. Zgłoszenie reklamacyjne można przesłać:

– drogą elektroniczną na adres email: info@deredere.pl
– listownie na adres: DereDere ul. Dobrzecka 50/6, Kalisz 62-800
– osobiście w punkcie sprzedaży lub serwisie Sprzedawcy

3. Każda reklamacja powinna zawierać:

– dane Kupującego (imię, nazwisko lub nazwa firmy, adres, kontakt)
– numer faktury lub paragonu
– opis wady i okoliczności jej stwierdzenia
– żądane rozwiązanie (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie)

4. Do zgłoszenia można dołączyć dokumentację fotograficzną ilustrującą wadę oraz inne dowody uzasadniające reklamację.

5. W celu ułatwienia złożenia reklamacji Klient może skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego, dostępnego do pobrania pod poniższym linkiem:

Pobierz formularz reklamacyjny: (TUTAJ)

IV. Tryb i terminy rozpatrywania

1. Sprzedawca zobowiązuje się potwierdzić przyjęcie reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty jej otrzymania.

2. O decyzji w sprawie reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia.

3. W wyjątkowo skomplikowanych sprawach Sprzedawca może przedłużyć termin o kolejne 14 dni, o czym poinformuje Kupującego wraz z uzasadnieniem.

4. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie reklamacja uznaje się za uzasadnioną.

V. Uprawnienia Kupującego

1. W przypadku stwierdzenia wady Kupującemu przysługują następujące żądania:

1. usunięcia wady (naprawy),
2. wymiany Towaru na wolny od wad,
3. obniżenia ceny,
4. odstąpienia od umowy (w razie wady istotnej).

2. Kupujący może wskazać priorytet żądania (np. wymiana zamiast naprawy). Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania wybranego przez Kupującego, jeżeli jest to niemożliwe lub pociągałoby nadmierne koszty w porównaniu z inną formą usunięcia wady.

3. W razie naprawy lub wymiany Towaru Sprzedawca ponosi wszystkie koszty z tym związane, w tym demontażu i ponownego montażu, o ile Towar ze względu na specyfikę wymaga montażu.

4. Jeżeli wymiana lub naprawa Towaru nie jest możliwa lub zostałoby to opóźnione ponad 30 dni od dnia zgłoszenia, Kupujący może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

5. Ograniczenie prawa odstąpienia od umowy z powodu nieistotnej wady nie może naruszać uprawnień konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów.

VI. Zwrot Towaru i dokumentów

1. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar wraz z dokumentami sprzedaży na koszt Sprzedawcy na adres punktu reklamacyjnego lub udostępnić go w miejscu jego montażu.

2. Sprzedawca przyjmuje Towar wadliwy i wystawia dokument potwierdzający przyjęcie reklamacji, wskazując datę i opis przyjętego Towaru.

3. W razie braku możliwości fizycznego dostarczenia Towaru Kupujący ma prawo przesłać go na koszt i ryzyko Sprzedawcy.

VII. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie spory wynikające z niniejszego regulaminu rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy, z zastrzeżeniem właściwości sądu konsumenckiego dla konsumentów.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.

3. Regulamin może być zmieniany. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie Sprzedawcy.

4. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym mediacji i postępowania przed Rzecznikiem Praw Konsumenta.

 

Polityka prywatności i danych osobowych i ich ochrony.

  1. Warunkiem sfinalizowania zakupów w Sklepie jest podanie wszelkich wymaganych treścią formularza danych Klienta oraz zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) stanowiącego wyrażenie zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela oraz pola (checkbox) dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu.
  2. Wszelkie dane Klienta podawane podczas rejestracji w Sklepie będą wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji, zmiany lub rozwiązania Umowy bądź innych działań marketingowych, w szczególności informowania o nowych produktach i usługach Sklepu, o ile Klient wyrazi zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) na przesyłanie informacji handlowej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu nowego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
  3. Wszelkie dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Właściciela zgodnie z treścią ustawy, o której mowa powyżej.
  4. Administratorem danych osobowych Klienta jest DereDere ul. Dobrzecka 50/6, Kalisz 62-800
  5. Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru, doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie, wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru, przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych poprzez Sklep.
  6. Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez następujące podmioty w podanym zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki. W zależności od wybranego rodzaju przesyłki przekazywane są:
    InPost
  7. Dane przetwarzane są również przez podmioty związane z realizacją płatności za zamówienie:
    AutoPay
    W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
  8. Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta.
  9. Klient w każdym czasie, ma prawo poprzez biuro obsługi Sklepu prawo do zmiany, poprawiania lub usunięcia swoich danych osobowych.
  10. Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.
  11. Każdy użytkownik ma możliwość zapisania się do newslettera – informacji handlowej. Zapisanie się na listę następuje poprzez zaznaczenie na etapie rejestracji odpowiedniego pola w formularzu (do tego celu potrzebny jest tylko adres e-mail). Z prenumeraty newslettera można zrezygnować w każdej chwili poprzez link podany w biuletynie lub poprzez poinformowanie Sklepu drogą mailową na adres info@deredere.pl. Po odwołaniu, dane adresu e-mail zostaną natychmiast usunięte z bazy prenumeraty.
  12. Sklep używa między innymi tak zwanych „cookies”, które przyczyniają  się do większej użyteczności, funkcjonalności oraz łatwości obsługi naszego sklepu. Instrumenty te ułatwiają Klientom również szybsze poruszanie się po stronie Sklepu. Dodatkowo, pliki cookies pozwalają zmierzyć częstotliwość odsłon strony oraz najchętniej oglądane produkty. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane w systemie komputera. Informujemy, że niektóre z tych plików zostają przeniesione z serwera  Sklepu do systemu komputerowego Klienta. Istnieje możliwość zablokowania plików cookies w każdym momencie, o ile używana przeglądarka posiada stosowną funkcję. Należy pamiętać, że po blokadzie plików cookies możliwość korzystania z niektórych funkcji Sklepu zostanie w znacznym stopniu ograniczona lub wyłączona.

Postanowienia końcowe.

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. 2001 Nr 144 poz. 1204) przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.